2012. november 5., hétfő

Straden, SzG3


A múlt vasárnapi túrán több olyan kisebb helyiségbe belebotlottam, amelyeket egyébként nem nagyon akartam meglátogatni (az igazat megvallva némelyikről még csak nem is hallottam), de ahogy elmentem mellette autóval, igen látványos képet mutattak, még a rossz, ködös, esős idő ellenére is, így bizony arrafelé kanyarodtam, hogy megnézzem mi is az. Az egyik ilyen hely Straden. Az interneten szinte semmit nem lehet megtudni róla, csak annyit, hogy a Stájer vulkánvidék része, amit jelezhet a vulkáni dombtetőre épített városka látképe is. A két templomtornyot láttam meg az útról (ez némi túlzás, ha az első képeket nézitek). Az ilyen típusú városkák zömmel hegytetőre települtek, a közepe egy (vagy itt két) templom, körbe házak, majd ettől a magtól távolabb szórvány település formáját veszik fel, rengeteg szőlővel, némi gyümölcsössel. Itt sem volt másképpen, csak a templom volt látványosabb a várfalszerű támfalakkal. Szerintem, aki erre jár, ne hagyja ki, főleg szép időben egy jobb kilátással egy rövid, de kellemes megálló lehet ez a hely.

Vissza a főoldalra (katalógus)

 Straden, Pfarrkirche és a Doppelkirche St. Sebastian
  Straden, Pfarrkirche és a Doppelkirche St. Sebastian
  Straden, Doppelkirche St. Sebastian
  Straden, Doppelkirche St. Sebastian
  Straden
  Straden, Doppelkirche St. Sebastian
  Straden, Doppelkirche St. Sebastian
  Straden, Pfarrkirche
  Straden
  Straden, Pfarrkirche
  Straden, Pfarrkirche
  Straden
  Straden
  Straden, Pfarrkirche
  Straden, Pfarrkirche
  Straden, Pfarrkirche
  Straden, Pfarrkirche

Vissza a főoldalra (katalógus)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése