2012. szeptember 27., csütörtök

Fehring, SzG3


Ide is úgy kerültem, hogy egy konkrét kastélyt akartam megkeresni (meg is találtam, de éppen átépítették kastély szállóvá és teljesen be volt állványozva). Végül megnéztem a városkát. Kisebb, mint Fürstenfeld, így a belváros is kisebb. 
A városka a Rába völgyében található. Része a már korábban említett Vulkán vidéknek, de ugyancsak része Kelet-Stájer termál vidéknek, ill. a dél-kelet Stájer borútnak. Van egy határozott főtere, a szokásos háborús emlékművel, a D-i oldalon egy szép rk. templom, szép a körülötte kialakult kis sikátorszerű rész. Kissé szokatlan a mellette lévő kereszt, de az is szép. Maga a város iskolaváros, sok diákkal (talán csak egyetem nincs, minden más iskolatípus, beleértve a zeneiskolát is). A várost É felé elhagyva lehet megnézni a Berghofer féle malmot.
Ha éppen erre járunk, akkor érdemes egy rövid sétát tenni a városkában.

Vissza a főoldalra (katalógus)

 Fehring
 Fehring
 Fehring
 Fehring
 Fehring
 Fehring
 Fehring
 Fehring
 Fehring
 Fehring
 Fehring
Fehring

Vissza a főoldalra (katalógus)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése